Klachtenprocedure
Bij Sense Bekkenfysiotherapie & Seksuologie staan kwaliteit en persoonlijke aandacht voorop. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je tevreden bent over het contact en de geleverde diensten. Toch kan het zijn dat je een klacht hebt over de behandeling of over de manier waarop er met je is omgegaan.
Het is goed om je klacht dan aan ons kenbaar te maken. Dit is beter voor jezelf, maar ook voor de behandelaar en andere cliënten. We kunnen leren van je inzichten, waardoor we de kwaliteit van onze zorg kunnen verbeteren.
De eerste stap: open in gesprek
Veel problemen kunnen naar tevredenheid opgelost worden door open en eerlijk het gesprek aan te gaan. Maak je klacht kenbaar in een gesprek met je bekkenfysiotherapeut, of neem contact op met Sense Bekkenfysiotherapie & Seksuologie. Vind je het moeilijk om een gesprek aan te gaan? Vraag dan hulp en ondersteuning bij een klachtenfunctionaris.
Heeft het gesprek met je bekkenfysiotherapeut niet geholpen, dan kan je ervoor kiezen om een klacht in te dienen bij de klachten- en geschillencommissie.
Deze onafhankelijke commissie is opgesteld door het KNGF, de beroepsorganisatie van fysiotherapeuten in Nederland. Voor meer informatie over het afhandelen van een klacht klik hier.